Atgriešana

Atgriešanas pieteikuma apstiprinājuma procedūra:
  1. Aizpildiet pieteikuma laukus.
  2. Augšupielādējiet nepieciešamos dokumentus.
  3. Nospiediet “Nosūtīt”.
  4. Kad saņemsiet klientu apkalpošanas dienesta atbildi-apstipriniet, ka piekrītat atgriešanas noteikumiem*.
*Ja atgriešana ir iespējama bez papildus maksas un cenas noteikumi atļauj veikt pilnu naudas atgriešanu (atskaitot maksājuma sistēmas komisijas), klientam netiks lūgts apstiprināt atgriešanu. Atgriešanas pieprasījums tiks apstiprināts darba gaitā.

Uzmanību! Ja biļeti atkārtoti izdevusi aviokompānija, pieteikumā ir jāiekļauj dokumenti, kas ietver sekojošu informāciju:
  1. Jaunās biļetes numuru.
  2. Biļetes reģistrācijas datumu.
  3. Apmaksātās sodanaudas summu, piemaksu tarifam, piemaksu par katru pakalpojumu (ja tādi ir).
Ja netiek iesniegti šie dokumenti, naudas atgriešanas pieprasījums netiks apstrādāts!

Pievērsiet uzmanību faktam, ka biļete tiks atcelta tikai tādā gadījumā, ja piekritīsiet atgriešanas noteikumiem un pakalpojuma cenas apmaksai (ja tāda ir noteikta). Līdz tam biļetē netiks veiktas izmaiņas!

Pievērsiet uzmanību, ka dažos gadījumos izveidojot pieteikumu par biļetes atgriešanu jums var būt sniegta iespēja izvēlēties opciju «Noteikti nelidošu»
Izvēlējoties šo opciju, jūs sniedzat mums apstiprinājumu jūsu pieteikuma anulēšanai: vietas būs noņemtas un jūs nevarēsiet veikt pārlidojumu. Sīkākus noteikumus par biļetes cenas atmaksu vai iespēju veikt izmainījumus pasūtījumā mēs jums paziņosim pēc jūsu pieteikuma apstrādāšanas. 
Ja jūs izvēlēsaties opciju «Ir iespējams, ka nelidošu» jūsu pasūtījuma anulēšana būs veikta tikai pēc jūsu noteikumu/summas atmaksai apstiprinājuma. 

Izņēmums: ja atgriešanas iemesls ir lidojuma atcelšana vai lidojuma kavēšanās par vairāk kā 3 stundām, vīzas izsniegšanas atteikums, pasažiera vai tuva ģimenes locekļa slimība/nāve un pieteikums ir aizpildīts pareizi,  pievienoti viesi nepieciešamie dokumenti, tad biļetes atcelšana notiek uzreiz pēc pieprasījuma saņemšanas.

Visi ceļojuma aktīvie (neizmantotie) segmenti arī tiks atcelti. Ja vēlaties atcelt tikai atgriešanās lidojumu, iesakām pieteikumu nosūtīt tikai pēc tam, kad esat veikuši lidojumu “Turp”.

Uzmanību! Atgriežamās summas aprēķins tiek veikts izmantojot valūtas kursu pieteikuma veikšanas dienā.

Atbilstoši ar Tickets.lv pakalpojuma noteikumiem, jebkuras darbības ”Mans konts” sadaļā tiek uzskatītas par klienta personiski veiktām. Atbildības par informācijas pareizību iesniegtajos datos ir personai, kas uzsāka biļešu izmaiņas.