Bieži uzdotie jautājumi

Vai es varu mainīt vai labot vārdu vai dzimumu, kas norādīts manā biļetē?
Parasti aviobiļeti nevar nodot citai personai.

Ja vārds vai dzimums, nesakrīt ar to, kas norādīts Jūsu identifikācijas dokumentā, Jūs varat nosūtīt mums pieprasījumu veikt labojumu.

Lūdzam ievērot, ka pat nelielas vārda izmaiņas var būt aizliegtas vai atļautas par noteiktu maksu, atkarībā no aviokompānijas noteikumiem. Tāpat var tikt piemērota aģentūras maksa.

Lai nosūtītu vārda izmaiņas pieprasījumu, lūdzu:
  1. Ieejiet mājas lapas sadaļā “Mans konts”- “Mani pasūtījumi” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Mainīt pasūtījumu” – “Mainīt pasažiera informāciju”;
  2. Pieprasījumam pievienojiet pases vai ID kopiju tam pasažieriem, kura datus nepieciešams mainīt;
  3. Komentāru sadaļā iespējams pievienot papildus informāciju, ja nepieciešams.
Lūdzam ņemt vērā, ka šī procedūra var aizņemt līdz pat divām dienām. Mūsu Klientu atbalsta dienests sazināsies ar Jums izmantojot e-pastu, tiklīdz tiks atrisināts jautājums ar aviolīniju.