Rezervējot pārlidojumus ar pārsēšanos pievērsiet uzmanību reisiem, kuri ir atzīmēti ar zīmi «Savienojuma garantija». Ja Jūs izlaidīsiet savienoto reisu iepriekšējā reisa kavējuma, atcelšanas vai pārnešanas dēļ, mēs Jums piedāvāsim alternatīvo pārlidošanu vai atmaksāsim naudas līdzekļus par neizmantoto biļeti*. Reisa pārnešanas gadījumā uz citu lidostu mēs Jums sniegsim transportu, ēdināšanu – ja reiss tiks aizturēts vairāk par 4 stundām, un viesnīcu – ja reiss tiks aizturēts vairāk par 8 stundām. Ja Jūsu reiss tika pārnests, aizturēts vai atcelts, paziņojiet par to cik ātri vien ir iespējams mūsu Aprūpes dienestā.
Pievērsiet uzmanību! Biļetes pirkšanas laikā rekomendējam izpētīt bagažas pārvešanas noteikumus. Dažos gadījumos ir nepieciešams saņemt bagažu pārsēšanas lidostā un piereģistrēt to uz nākošo reisu.
*ja līdz izlidošanai ir palikušas mazāk par 48 stundām.
Ja līdz izlidošanai ir palikušas vairāk par 48 stundām, lēmums atmaksāt līdzekļus vai piedāvāt citu pārlidojumu paliek aiz mums.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu