Veicot lidojumus uz atsevišķām valstīm, aviokompānijām ir jāsniedz papildus informācija par saviem pasažieriem, atbilstošo valstu valdībai.
Tāpēc mēs prasām pievienot skanētas nepieciešamo dokumentu kopijas no pasažieriem, kas dodas uz augstāk minētiem galamērķiem.
Rezervācijas laikā, mūsu Klientu atbalsta dienests nosūtīs Jums e-pastu ar informācijas sarakstu, kas papildus jāpievieno rezervācijai.
Kā ievadīt vīzas un citus datus rezervācijā?
Lai pievienotu vīzas datus, ieejiet
“Mans konts”- “Mani pasūtījumi” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Mainīt pasūtījumu” – “Pievienot vīzas informāciju”. Lai uzzinātu vairāk, uzklikšķiniet uz šīs
saitse.
Lūdzu, ievērojiet!
- Lūdzu, ievadiet nepieciešamos datus ne vēlāk kā 72 stundas pirms plānotās izlidošanas. Ja rezervējat biļeti mazāk kā 72 stundas pirms izlidošanas, lūdzu, nosūtiet savu informāciju Klientu atbalsta dienesta aģentam.
- Ja Jūs nezināt vai neievadāt nepieciešamo informāciju pirms lidojuma, var rasties problēmas vai tikt liegta reģistrēšanās lidojumam vai pasu kontroles iziešana.
- Ja mēs nevarēsim izsniegt biļeti, kurai trūkst būtiskās informācijas, mēs ar Jums sazināsimies. Ja Jūs atteiksieties sniegt nepieciešamo informāciju, rezervācija tiks atcelta. Naudas atgriešana tiks veikta atbilstoši cenas noteikumiem.
- Jūs esat atbildīgi par to, lai varētu likumīgi šķērsot robežu, derīgu vīzu un citiem dokumentiem. Jūsu pases derīguma termiņam ir jābūt atbilstošam galamērķa valsts likumdošanas prasībām. Papildus informācijai un dokumentiem, kas nepieciešami lidojumam ir informatīvs raksturs. Lai noskaidrotu detaļas un apstiprinājumus, lūdzu, sazinieties ar atbilstošās galamērķa vai tranzīta valsts pārvaldības organizāciju/vēstniecību/konsulātu.
Tranzīta lidojumiem caur dažām valstīm (ASV, Kanādu, Austrāliju, Ķīnu, Norvēģiju, Vāciju, Itāliju un citām), pasažierim ir nepieciešama tranzīta vīza vai uzturēšanās vīza. Lai saņemtu vairāk informācijas, lūdzu, sazinieties ar atbilstošās valsts vēstniecību/konsulātu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu