AirHelp - vadošais pasažieru tiesību aizsardzības pakalpojumu sniedzējs. Uzņēmums ir veiksmīgi palīdzējis vairāk nekā 16 miljoniem pasažieru, par ko liecina lielisks pakalpojumu kvalitātes novērtējums: 4,6 punkti no 5 (pamatojoties uz 100 tūkstošiem atsauksmju vietnē Trustpilot).
Palīdzības pakalpojumi kompensāciju saņemšanā un izdevumu atlīdzināšanā
Izmantojot AirHelp Plus pakalpojumus, no aviosabiedrības varat saņemt šādas kompensācijas:
- Lidojuma kompensācijas pakalpojums: līdz 600 EUR lidojuma kavēšanās, atcelšanas vai pārmērīgas rezervācijas gadījumā.
- Kompensācijas pakalpojums - līdz 6000 EUR, lai atlīdzinātu papildu izmaksas, kas radušās lidojumu kavēšanās dēļ, ieskaitot nozaudētu bagāžu un nokavētu rezervāciju (viesnīcas, lidojuma utt.).
Kompensācijas apmērs būs atkarīgs no attiecīgo aviosabiedrību pārvadāšanas līgumiem, piemērojamajiem normatīvajiem aktiem un jūsu prasības pamatotības.
Kā tas darbojas?
- Papildu pakalpojumu lapā izvēlieties AirHelp Plus.
- Pakalpojums tiks pievienots visiem lidojumiem un visiem pasažieriem rezervācijā.
- Pasūtījuma vērtības aprēķinā tiks norādīta AirHelp pakalpojuma kopējā cena.
- Pirms maksājuma veikšanas, lūdzu, izlasiet Airhelp noteikumus un nosacījumus.
- Pēc maksājuma veikšanas jūs saņemsiet e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu un saiti, lai aktivizētu savu kontu AirHelp tīmekļa vietnē.
Ja jūsu lidojumam ir kāda īpaša problēma, AirHelp sazināsies ar jums, lai sāktu pieteikšanās procesu.
Kompensācijas saņemšanas laiks ir atkarīgs no konkrētās aviokompānijas noteikumiem. Izmaksa netiek garantēta. Tas nav apdrošināšanas produkts, bet tikai konsultāciju pakalpojums.
Kā pieteikties?
- Saglabājiet visus dokumentus, ko saņēmāt no aviokompānijas.
- Lai sāktu pieteikšanās procesu, izpildiet AirHelp automātiskajā e -pastā sniegtos norādījumus.
- AirHelp mijiedarbosies ar aviokompāniju jūsu vārdā.
- Pieejamās līdzekļu saņemšanas metodes: bankas pārskaitījums, bankas čeks un PayPal.
Noteikumi un nosacījumi
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu