Kas var izraisīt autorizācijas problēmas:
1. Nepareizs e-pasts.Pārbaudiet, vai esat pareizi ievadījuši savu e-pasta adresi. Ja Jūs neesat saņēmuši nekādus e-pastus no Tickets.lv, Jūs, iespējams, jau sākotnēji esat nepareizi norādījuši savu e-pastu (piemēram
[email protected] nevis
[email protected]). Šādā gadījumā sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu.
2. Nepareiza parole.Pārbaudiet, vai esat pareizi ievadījuši savu paroli. Ņemiet vērā, ka sistēma atstarpi pirms un pēc paroles uzskata par atsevišķu simbolu. Ja parole tiek nepareizi ievadīta piecas reizes pēc kārtas, konts tiek bloķēts. Pēc 120 minūtēm sistēma automātiski to atbloķēs un Jūs varēsiet mēģināt ieiet sistēmā atkal. Ja Jūs nevarat atcerēties savu paroli, noklikšķiniet uz “Aizmirsu paroli” un ievadiet savu e-pastu uznirstošajā logā. 15 minūšu laikā Jūs saņemsiet divus e-pastus: pirmajā tiks norādīta saite, kas jānoklikšķina, lai apstiprinātu paroles nomaiņas pieprasījumu, otrā e-pastā būs Jūsu jaunā parole.
3. Ieslēgta kāda no klaviatūras funkcijām.Pārbaudiet, kādā valodā Jums šobrīd strādā klaviatūra un vai nav ieslēgts Caps Lock.
4. Jūs esat veikuši pirkumu citā mājas lapā.
Iespējams, ka esat veicis pirkumu mājas lapā, kas ir līdzīga, bet nav Tickets.lv, tāpēc mums nav informācijas par Jums.
5. Jūs izmantojat vecu pārlūkprogrammu.Ja izmantojat Internet Explorer 8, Opera 10 vai to vecākas versijas, pamēģiniet atjaunot pārlūkprogrammu vai izmantot citu.
6. Jūs aizliedzāt lietotnei izmantot jūsu e-pasta adresi.
Izmainiet lietotnes konfidencialitātes iestatījumus sociālā tīkla personīgajā kabinetā un autorizējēties personīgajā kabinetā arkārtoti.
Mēs iesakām nomainīt paroli pēc veiksmīgas autorizācijas. Jūs varat nomainīt paroli jebkurā brīdī sadaļā
“Mans konts”, izvēloties “Konta iestatījumi”.
Uzzināt
kā Jūs varat reģistrēties un ieiet Tickets.lv.
Ja nekas no iepriekšminētā Jums nav palīdzējis ieiet sistēmā vai arī Jūs esat pārliecināti, ka kļūdai ir cits iemesls, lūdzu sazinieties ar mūsu
Klientu atbalsta dienestu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu