Vienmēr pastāv risks pazaudēt bagāžu. Ar nozaudētas bagāžas izsekošanas un pavadīšanas pakalpojumu no BLUERIBBONBAGS jūsu mantas tiks aizsargātas!
Ja jūsu čemodāns nav atrasts 96 stundas laikā no nolaišanās brīža, Jūs saņemsiet kompensāciju 1000$* apmerā. Maksājums garantēts pat ja bagāža tiks Jums atgriezta pēc 96 stundam.
Pasūtīt pakalpojumu no BLUERIBBONBAGS var aviobiļešu rezervēšanas posmā.
Pakalpojums attiecas uz visiem viena pasažiera reģistrētā bagāžas vienībām, lidojot vienā vai divos virzienos, neatkarīgi no pārskaitījumu skaita, no pieturām (stopover), no aviokompānijas vai lidojuma.
Ko darit, ja bagāža zaudēta?
- Uzrakstiet paziņojumu aviakompānijai, kura veica Jūsu lidojumu, un saņem bagāžas numuru un kratīšanas ordera numuru.
- Pēc nolaišanās, 24 stundas laikā aizpildiet tiešsaistes bagazas meklēšanas pieteikumu vietnē vai sazinieties ar diennakts atbalsta dienestu BLUERIBBONBAGS tālr.: +1 888-224-4243.
- Izseko bagāžas meklēšanas statusa maiņas, par kuriem Jums nāks paziņojumi uz Jūsu e-pastu.
Piezīme!
- Pakalpojuma izmaksas nav atmaksājamas
- Kompensācija attiecas tikai uz tādas pasažiera bagāzu, kurš bija norādīts pakalpojumu līgumā. Ņemiet to vērā, kad reģistrēsiet bagāžu lidostā.
- Ne vairāk kā 2 nesaņemtās bagāžas vienības var tikt kompensēti katram pasažierim.
Ja lidojums tiek atcelts vai mainīts, pasažierim jāinformē par to uz
[email protected] vai nopirkt pakalpojumu vēlreiz. Vēstules tēmā janorāda līguma numuru BLUERIBBONBAGS sistemā, bet vēstules pamattekstā - aviokompānijas nosaukumu, rezervācijas numuru, sākotnējo un mainīto lidojuma numuru (un jauno aviakompāniju, ja nepiecišams).
*vai ekvivalents vietējā valūtā
Šis saturs publicēts vietnē kā trešo personu pakalpojumu reklamēšana. Turpinot rezervēt pakalpojumu, Jūs tieši pieņemat pakalpojumu sniedzēja - trešo personu BlueRibbonBags LLC noteikumus, saskaņā ar viņas Pakalpojumu Līgumu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu