Ja aviokompānija atceļ vienu vai vairākus lidojumus no Jūsu pirkuma apstiprinājuma, mēs Jums nosūtīsim e-pastu un piedāvāsim alternatīvus lidojumus (ja tādi būs pieejami).
Jums ir jāizvēlas: piekrist alternatīvajam lidojumam vai atcelt ceļojumu.
Lai apstiprinātu lidojuma izmaiņas ar alternatīvajiem lidojumiem, ieejiet sadaļā
“Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”. Alternatīvais piedāvātais lidojums tiks parādīts šajā lapā. Ja Jūs tam piekrītat, nospiediet “Apstiprināt”. Mēs Jums nosūtīsim izmainīto pirkuma apstiprinājumu uz e-pastu.
Ja piedāvātais alternatīvais lidojums Jums nav pieņemams un Jūs vēlaties atcelt ceļojumu, ieejiet sadaļā
“Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Biļešu atgriešana”.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu