Ja mainās lidojuma laiks vai izlidošanas/ielidošanas termināls un kļūst neiespējams paspēt uz savienoto reisu, mēs Jums nosūtam e-pastu par izmaiņām un piedāvājam (ja iespējams) alternatīvu lidojumu vai aviokompānijas piedāvātu alternatīvu lidojumu. Jums ir jāizvēlas: piekrist alternatīvajam lidojumam vai atcelt ceļojumu.
Lai apstiprinātu lidojuma izmaiņas, ieejiet sadaļā
“Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”. Jaunais piedāvātais lidojums tiks parādīts šajā lapā. Ja Jūs tam piekrītat, nospiediet “Apstiprināt”. Mēs Jums nosūtīsim izmainīto pirkuma apstiprinājumu uz e-pastu.
Ja piedāvātais alternatīvais lidojums Jums nav pieņemams un Jūs vēlaties atcelt ceļojumu, ieejiet sadaļā
“Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Biļešu atgriešana”.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu