Parasti, izmaiņas pasažiera informācijā tiek pieļautas tikai lai labotu kļūdainu pasažiera informāciju (drukas kļūdas vārdā, uzvārdā, dzimšanas datumā, dzimumā). Pilna pasažiera informācijas nomaiņa uz citu pasažieri ir iespējama tikai atsevišķām aviokompānijām īpašos gadījumos. Kā pieteikties pasažiera informācijas nomaiņai?
- Sadaļā “Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Mainīt pasažiera informāciju”.
- Izvēlnē izvēlieties “Personas informācija”.
- Ievadiet pareizus datus atbilstošajos laukos (vārds, uzvārds, dzimums, dzimšanas datums)
- Nospiediet “Nosūtīt”.
- Saņemot aprēķināto maksu, samaksājiet par izmaiņām.
Izmaiņas ir iespējams par maksu, bez maksas vai arī tās var tikt noraidītas.
Informāciju par izmaiņu noteikumiem un nepieciešamo piemaksu mēs nosūtīsim uz klienta e-pastu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu