Dažas aviokompānijas pieļauj veikt izmaiņas rezervētu un jau apmaksātu biļešu izmaiņas.
Kā pieteikties datuma/maršruta nomaiņai? - Sadaļā “Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”.
- Izvēlieties jaunu vēlamo datumu, izlidošanas pilsētu vai galamērķi.
- Laukā “Komentāri” Jūs varat ievadīt jaunā lidojumu un laiku.
- Nospiediet “Nosūtīt”.
Saņemot aprēķināto maksu, samaksājiet par izmaiņām.
Tiklīdz pieprasījums tiks izskatīts, mūsu operators sazināsies ar Jums, lai paziņotu cenu un noteikumus izmaiņām.
Izmaiņas tiks veiktas pēc maksājuma apstiprinājuma. Paziņojums par izmaiņām tiks nosūtīts uz klienta e-pastu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu