Kā es varu pieteikties naudas atgriešanai?
- Sadaļā “Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Biļešu atgriešana”;
- Aizpildiet pieteikuma laukus;
- Augšupielādējiet nepieciešamos dokumentus;
- Nospiediet “Nosūtīt”;
Biļete tiks anulēta tikai pēc tam, kad būs saskaņoti atgriešanas nosacījumi ar jums un lidsabiedrību, kā arī pēc servisa nodevas apmaksas aģentūrai par konsultācijas pakalpojumu sniegšanu (ja tā ir paredzēta atgriešanas gadījumā).
Laikā uz reģistrācijas laikā norādīto e-pastu tiks nosūtīts e-pasts ar atgriešanas noteikumiem. Ja naudas atmaksa ir iespējama tikai pēc aģentūras nodevas samaksas par konsultāciju pakalpojumu sniegšanu, samaksājiet to vēstulē norādītajā laikā. Pēc maksājuma termiņa beigām jums ir jāizveido jauns pieprasījums par atmaksu.
Svarīgi! Ja aviokompānija reģistrē lidojuma neierašanos, jūsu pieprasījums atmaksāt naudu var tikt noraidīts pat tad, ja jums ir attiecīgie dokumenti. Tādēļ lūdzam iesniegt pieprasījumu pēc iespējas ātrāk. Jūs varat atkārtoti pieteikties pilnai atmaksai, pievienojot pareizos dokumentus. Ja jums pašlaik nav iespēju iesniegt dokumentus, lūdzu, iesniedziet atmaksas pieprasījumu ne vēlāk kā trīs stundas pirms izlidošanas laika, kas norādīts sarakstā. Veidojot pieprasījumu komentārā norādiet: “Lidojumu neizmantošu. Lūdzu atcelt vietas. Dokumentus iesniegšu vēlāk."
Lai atgrieztu naudu par biļeti, Jums būs jāiesniedz sekojoši dokumenti:
- Lidojuma atcelšanas vai 3+ stundu kavējuma gadījumā: kopā ar pieteikumu ir jāiesniedz oficiāls lidojuma kavējuma/atcelšanas apstiprinājums. To var saņemt lidostā pie aviokompānijas pārstāvja.
- Vīzas noraidījuma gadījumā: kopā ar pieteikumu ir jāiesniedz oficiāls vīzas noraidījums, pases pirmās lapas kopija, pases lapas ar noraidījuma zīmogu kopija. Pilns naudas atgriešanas pieteikums vīzas atteikuma gadījumā ir jāiesniedz ne vēlāk kā 72 stundas pirms pirmā lidojuma segmenta izlidošanas laika.
- Pasažiera slimības/nāves gadījumā vai tā ģimenes locekļa, kam bija paredzēts ceļot kopā ar pasažieri slimības/nāves gadījumā: kopā ar pieteikumu ir jāiesniedz slimības lapas/miršanas apliecības kopija* un dokuments, kas apliecina radniecību starp pasažieriem.
- Neierašanās vai lidojuma nokavēšana (ja pēc pasažiera pieprasījuma pirms lidojuma, vietas nav atceltas aviokompānijā vai Tickets.lv): apstāklis, ka pasažieris nav ieradies vai ir nokavējis lidojumu, ir jānorāda kā iemesls naudas atgriešanai.
Šādos gadījumos pieprasījuma atgriezt naudu apstrāde un naudas atgriešana var ieilgt līdz pat 3 mēnešiem.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka biļete tiks atcelta tikai pēc tam, kad Jūs būsiet piekrituši atcelšanas noteikumiem un samaksājuši pakalpojuma maksu (ja tāda tiek piemērota atcelšanas gadījumā).
Veidojot pieprasījumu atgriešanai biļetes pirkuma dienā, jums tiks aprēķināta summa atgriešanai bez aviokompānijas soda naudas. Līdzekļu atgriešana tiks veikta pēc jūsu norādītās summas apstiprināšanas un saskaņā ar aviokompānijas lēmumu.
Ja aviokompānija neapstiprinās atgriešanas iespēju bez soda sankcijām, jūs varēsiet veikt pieprasījumu atgriešanai atbilstoši tarifa noteikumiem.
Servisa nodeva par atgriešanas pakalpojumu un maksājuma uzcenojumi atgriešanai nav paredzēti.
Atgriešanas naudas apjoms tiek aprēķināts izmantojot valūtas kursu tajā dienā, kad pasažieris piesaka atgriešanu.
Dokumenti, kas apstiprina pasažiera nebrīvprātīgu atteikšanos no ceļošanas saistībā ar medicīniskiem aspektiem: - Medicīnas iestādes izziņas oriģināls;
- Lidostas medicīnas centra izziņas oriģināls;
- Ārsta sertifikāta kopija.
Medicīnas iestādes izziņas oriģinālā ir jābūt iekļautai sekojošai informācijai:
- Skaidri salasāms iestādes nosaukums;
- Iestādes detaļas;
- Iestādes zīmogs;
- Skaidri salasāms ārsta, kas izsniedza izziņu vārds un specialitāte;
- Dokumentu izdevušās personas zīmoga un paraksta esamība;
- Iestādes galvenā ārsta vai nodaļas vadītāja zīmoga un paraksta esamība;
- Izziņas izsniegšanas datums;
- Slimības laikam jāsakrīt ar ceļojuma laiku. Izziņā ir jābūt sekojošai piezīmei: “flight is not recommended on the given dates” (”minētajos datumos lidošana nav ieteicama”).
Lidostas medicīnas centra izziņas oriģinālā ir jābūt iekļautai sekojošai informācijai:
- Medicīnas centra nosaukums;
- Medicīnas centra zīmogs;
- Skaidri salasāms ārsta, kas izsniedza izziņu vārds un specialitāte;
- Dokumentu izdevušās personas zīmoga un paraksta esamība;
- Izziņas izsniegšanas datums;
- Slimības laikam jāsakrīt ar ceļojuma laiku.
Ārsta, kurš izsniedz nebrīvprātīgas atcelšanas faktu, sertifikāta kopiju jāapstiprina aviokompānijas autorizētam pārstāvim ar parakstu vai zīmogu, vai arī notāram.
Lūdzu, pievienojiet minētos dokumentus pieteikumam. Aviokompānijas nepieņem pieteikumus bez apstiprinošiem dokumentiem.
Pasažierim piesakoties naudas atgriešanai
Tickets.lv kompānijā, kas darbojas Latvija valsts teritorijā, medicīnas izziņai ir jābūt notariāli apstiprināti tulkotai krievu vai latviešu valodā.
Pasažierim piesakoties naudas atgriešanai
Tickets.lv kompānijā no ārzemēm, medicīnas izziņai ir jābūt notariāli apstiprināti tulkotai latviešu vai angļu valodā.
Lūdzu, ievērojiet, ka iesniedzamo dokumentu prasības ir izvirzījušas aviokompānijas, aģentūra ir tikai starpnieks starp pasažieri un aviokompāniju. Tādēļ par visiem no pārvādātāja saņemtajiem pieteikumiem jums paziņos Klientu apkalpošanas dienests.
Krāpniecības gadījumā pasažiera dokumenti var tikt nodoti Latvijas valsts policijai, atbilstoši Latvijas administratīvajai vai kriminālajai likumdošanai.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu