Aviokompānija vienpusējā kārtībā var atcelt reisus vai izdarīt izmaiņas sarakstā. Mēs informējam pasažieri par to pa elektronisko pastu. Lai jums būtu pieejama visa nepieciešamā informācija vai varētu ātri uzzināt par visām izmaiņām savā rezervācijā, pasūtiet pakalpojumu SMS–paziņojumi!
Vietnē Tickets.lv Jūs varat izvēlēties SMS–paziņojumus:
- Reisa atcelšanas un pārcelšanas gadījumā – jūs saņemsiet SMS–paziņojumu par izmaiņu faktu. Izsmeļošāka informāciju par pārlidojumu tiks nosūtīta uz jūsu e–pastu.
- Pārlidojuma maršruta izsmeļošs apraksts – opcija «Mobilais maršruts». Jūs saņemsiet paziņojumu, kurā tiks norādīti: rezervācijas numurs, biļetes numurs, aviokompānijas lokators, datums un laiks, lidosta, ielidošanas/izlidošanas termināls (pieejams ne vienmēr, atkarīgā no aviokompānijas).
Pasūtot pakalpojumu vairāk nekā 48 stundas līdz izlidošanai, jums tiks nosūtīti 2 SMS–paziņojumi: viens uzreiz pēc biļetes izrakstīšanas un apmaksas un otrs – 24 stundas pirms lidojuma.
- Informācija paar jūsu pasūtījumu (rezervācijas numurs, biļetes numurs, aviokompānijas lokators) – opcija «SMS–biļete».
- Paziņojumu par lidmašīnas nosēšanos uz norādīto tālruņa numuru.
SMS–paziņojuma maksa tiks norādīta pakalpojuma izvēles lappusē.
Lūdzu, pievērsiet uzmanību:
- SMS–paziņojuma pakalpojums pieejams tikai, pērkot biļeti;
- mēs nevaram ietekmēt aviokompānijas darbību, jo esam tikai starpnieki starp aviokompāniju un pasažieri;
- ja aviokompānija nav atcēlusi/nav pārnesusi reisu, tas ir nav veikusi nekādas izmaiņas un, attiecīgi SMS–paziņojums netika nosūtīts, pakalpojuma maksa netiek atgriezta;
- biļešu atgriešanas gadījumā (jebkuru iemeslu dēļ), naudas līdzekļi par pakalpojumu netiek atgriezti;
- SMS–paziņojumi neaizvieto maršrutu–kvīti, kuru jūs saņemsiet e–pastā, izrakstot biļeti, mēs iesakām pasažieriem to izdrukāt un saglabāt līdz pārlidojuma beigām.
Informācijai, kas norādīta SMS–paziņojumā, ir informatīvs raksturs. Iesakām sekot paziņojumiem, kas tiek nosūtīti uz jūsu e–pastu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu