Vai es varu nomainīt rezervācijas datumu vai maršrutu?
Jā. Tomēr jāņem vērā, ka:- izmaiņu veikšana biļetei (datums, maršruts, citi) ir iespējama tikai atbilstoši cenas noteikumiem konkrētajai biļetei, pārvadātāja noteikumiem un šīs mājas lapas lietošanas noteikumiem. Dažām biļetēm izmaiņas veikt nav iespējams.
- Lai veiktu izmaiņas, ja tas ir iespējams, var tikt piemērota papildu samaksa no pārvadātāja vai aģentūras. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, iepazīstieties ar cenu noteikumiem vai sazinieties ar Klientu atbalsta dienestu.
- Ieejiet mājas lapas sadaļā “Mans konts”- “Mani pasūtījumi” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Mainīt pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”;
- Ievadiet vēlamos datumus un/vai maršrutu;
- Pievienojot komentāru mūsu Klientu atbalsta dienestā, ja vēlaties pievienot papildus informāciju;
- Uzklikšķiniet “Nosūtīt”.
Sīkāka informācija par piespiedu datuma/maršruta izmaiņām.