Jā. Tomēr jāņem vērā, ka:
- izmaiņu veikšana biļetei (datums, maršruts, citi) ir iespējama tikai atbilstoši cenas noteikumiem konkrētajai biļetei, pārvadātāja noteikumiem un šīs mājas lapas lietošanas noteikumiem. Dažām biļetēm izmaiņas veikt nav iespējams.
- Lai veiktu izmaiņas, ja tas ir iespējams, var tikt piemērota papildu samaksa no pārvadātāja vai aģentūras. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, iepazīstieties ar cenu noteikumiem vai sazinieties ar Klientu atbalsta dienestu.
Lai veiktu izmaiņas rezervācijā, lūdzu:
- Ieejiet mājas lapas sadaļā “Mans konts”- “Mani pasūtījumi” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Mainīt pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”;
- Ievadiet vēlamos datumus un/vai maršrutu;
- Pievienojot komentāru mūsu Klientu atbalsta dienestā, ja vēlaties pievienot papildus informāciju;
- Uzklikšķiniet “Nosūtīt”.
Atbilde Jūsu pieprasījumam kā arī informācija par izmaiņu nosacījumiem (ja tādi būs), tiks iekļauti pieprasījuma komentārā un nosūtīti Jums e-pastā. Biļete tiks izmainīta tikai pēc Jūsu apstiprinājuma, ko var veikt:
“Mans konts”- “Mani pasūtījumi” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Mainīt pasūtījumu” – “Mainīt datumu/maršrutu”.
Sīkāka informācija par piespiedu datuma/maršruta izmaiņām.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu