Jūs varat sekot līdzi rezervācijas statusa izmaiņām sadaļā
“Mans konts”. Zemāk ir saraksts ar statusiem, kādi var tikt piešķirti Jūsu rezervācijai:
Rezervēts Gaida maksājumu aģentūrai – Jūsu rezervācija ir veiksmīgi izveidota. Nepieciešams veikt maksājumu.
Rezervēts Gaida maksājumu aviokompānijai – Jūsu rezervācija ir veiksmīgi izveidota. Tiek gaidīts maksājums. Šajā gadījumā maksājuma karti debitēs aviokompānija.
Biļetes izsniegšanas laikā, aviokompānija bloķē nepieciešamos līdzekļus Jūsu kartē. Parasti naudas līdzekļi tiks reāli noņemti no Jūsu konta 30 dienu laikā pēc naudas bloķēšanas (katrai biļetei atsevišķi).
Gaida izsniegšanu – Jūsu rezervācija ir apmaksāta. Tipiski izsniegšana notiek līdz 48 stundām laikā pēc tam, kad aģentūra vai aviokompānija ir saņēmusi naudu.
Maksājums tiek pārbaudīts – tiek veikta maksājuma kartes iespējamas krāpšanas pārbaude. Kas var izraisīt Jūsu kartes pārbaudi uz krāpšanās mēģinājumu?
Apmaksāts un izsniegts – maksājums ir pabeigts; e-biļete ir izsniegta un pirkuma apstiprinājums ar e-biļetes numuru ir nosūtīts uz rezervācijas veikšanas laikā norādīto e-pastu. Mēs novēlam Jums jauku ceļojumu!
Atcelts – Jūsu rezervētā biļete ir atcelta. Maksājuma periods (parasti, līdz 12 stundām pēc rezervācijas veikšanas) ir beidzies.
Aģentūras atcelts – Jūsu rezervētā biļete ir atcelta un atcelšanu ir veikusi aģentūra. Vēstule ar iemeslu, kāpēc ir atcelta rezervācija, ir nosūtīta uz e-pasta adresi.
Atcēlis klients – Jūs esat atcēlis aviobiļeti. Lūdzu, ievērojiet, ka atjaunot rezervāciju nav iespējams. Jūs varat veikt jaunu rezervāciju.
Apmaksāts pēc atcelšanas – Jūsu rezervācija tika atcelta. Maksājums tika saņemts pēc rezervācijas apmaksas perioda beigām. Mēs iesakām Jums sazināties ar Klientu atbalsta dienestu.
Atgriešana procesā – saņemts Jūsu pieprasījums atgriezt naudu un tas tiek izskatīts. Aptuvenais laiks, kurā tiks veikta Jūsu pieprasījuma izskatīšana ir 72 stundas pēc iesnieguma saņemšanas. Naudas atgriešanas termiņš ir atkarīgs no maksājuma veida.
Nauda atgriezta – Jūsu pieteikums atgriezt naudu ir izskatīts, rezervācija atcelta un naudas līdzekļi atgriezti klientam tādā pašā veidā kā maksājums tika saņemts.
Maksājums nav apstiprināts – Jūsu maksājums nav apstiprināts.
Iespējamie iemesli:
- Nepietiekami līdzekļi kontā,
- Pārsniegti karšu darījumu limiti,
- Konstatēta krāpšana,
- Tehniskas problēmas.
Detalizēta informācija Jums tiks sniegta e-pastā.
Tiek gaidīts aģentūras apstiprinājums – Jūsu maksājums tiek pārbaudīts.
Tiek gaidīta informācija atgriešanai – mēs gaidām papildus informāciju no Jums, kas ir obligāta, lai varētu veikt naudas līdzekļu atgriešanu. Detalizēta informācija Jums tiks sniegta e-pastā.
Lūdzam ņemt vērā, ka neparedzētu situāciju gadījumā, kas nav minētas šajā sadaļā, ar Jums sazināsies Klientu atbalsta dienests.
Lai uzzinātu sava pasūtījuma statusu, veiciet lapas atjaunošanu pārlūkprogrammā vai pārbaudiet e-pastu.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu