Krāpšanas noteikšanas sistēma ļauj
identificēt krāpniecību tiešsaistes maksājumu veikšanas laikā un e-banku
pakalpojumos.
Atbilstoši
Krāpšanas novēršanas politikai,
Tickets.lv kontrolē
ienākošo naudas plūsmu un cenšas novērst jebkura veida finanšu krāpniecību. Tomēr mēs nevaram
ietekmēt maksājuma sistēmas lēmumus, ja Jūsu darījums tiek uzskatīts par
aizdomīgu.
Galvenie iemesli, kāpēc darījumi tiek identificēti par iespējami krāpnieciskiem:
- Tiešsaistes maksājums tiek veikts no citas valsts nevis klienta kartes izdošanas valsts.
- Karte ir krāpniecības novēršanas sistēmu melnajā sarakstā.
- Karte ir izdota valstī, kurā regulāri notiek krāpniecība ar kartēm. Visbiežāk tās ir noteiktas valstis Āzijā, Āfrikā un Latīņamerikā.
Iespējams, ka Jūsu karte netiek akceptēta arī citu iemeslu dēļ. Lai uzzinātu vairāk par šādiem gadījumiem, izlasiet rakstu
“Kāpēc bankas karte var netikt akceptēta".
Kā krāpniecības novēršanas sistēmas reaģē uz aizdomīgām darbībām:
- Tiklīdz tiek ievadīta informācija, karte tiek bloķēta.
- Maksājuma sistēma bloķē maksājumu, nesniedzot paskaidrojumu.
- Maksājumu sistēma nosūta e-pastu klientam ar prasību iesniegt apliecinājuma dokumentus par to, ka klients ir kartes īpašnieks.
- Maksājumu sistēma piedāvā klientam vienkāršu tiešsaistes pārbaudi, lai pārliecinātos, ka klients ir patiesais kartes lietotājs.
Pierādījuma dokumenti par kartes lietošanas tiesībām
Ja Jūsu kartes informācija izraisa krāpšanas novēršanas sistēmas aizdomas, Jūs saņemsiet e-pastu ar lūgumu iesniegt dokumentus, kas apliecina Jūsu tiesības lietot šo karti:
Cien, Klient!
Lai veiktu biļetes iegādi, lūdzam apstiprināt Jūsu tiesības izmantot bankas karti.
Lai apliecinātu tiesības lietot karti, Jums jānosūta nepieciešamie dokumenti uz e-pastu: [email protected] pirms rezervācijas laika beigām.
Nepieciešamie dokumenti:
1. Kartes lietotāja pases 1. lapas fotogrāfija/skanēta versija.
2. Maksājumam izmantotās kredītkartes vai debetkartes priekšpuses fotogrāfija/skanēta versija.
Jūs varat nosegt ciparus uz kartes, izņemot pēdējos četrus, kuriem jābūt viegli salasāmiem. Tehniskie darbinieki veiks iesniegtās informācijas analīzi, lai turpinātu darbu pie Jūsu lietas. Visa iepriekš iesniegtā informācija tiks dzēsta, tiklīdz tiks atrasts risinājums. Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām.Ja maksājumu sistēma akceptē iesniegtos apstiprinājuma dokumentus,
maksājums tiks pabeigts, un Jūs savā e-pastā saņemsiet ceļojuma rezervācijas apstiprinājumu ar identifikācijas numuru.
Ja maksājuma sistēma noraidīs iesniegtos apstiprinājuma dokumentus vai arī Jūs neiesniegsiet dokumentus pirms beidzas rezervācijas laiks, Jūs saņemsiet paziņojumu e-pastā par to, ka rezervācija nav veikta un biļetes būs atkal pieejamas tirdzniecībā.
Šādā gadījumā,
mēs iesakām Jums
veikt rezervāciju vēlreiz un apmaksāt to izmantojot citu karti.Kartes īpašnieka pārbaude tiešsaistē
Atsevišķos gadījumos, maksājuma veikšanas brīdī, Jūs varat ieraudzīt šādu ziņu:
Uzmanību! Jūsu karte nav izturējusi krāpniecības novēršanas filtra pārbaudi.
Mums ir jābūt pārliecinātiem, ka Jūs esat kartes īpašnieks.
Jums tiks piedāvātas 2 metodes kā apstiprināt to, ka tā ir Jūsu karte.
1. Metode
Drošības pārbaudes veikšanai mēs nobloķēsim nejauši izvēlētu naudas apjomu $0.70 – $1.20 robežās no Jūsu kartes.
Izvēlieties kādā valūtā tiks veikta nejauši izvēlētās summas bloķēšana un nospiediet “BLOĶĒT” pogu.
Uzziniet, kādu nejauša naudas summa tika bloķēta kartē.
Precīza summa var tikt atrasta: - Tiešsaistes bankas sistēmā – pie pēdējiem darījumiem.
- SMS veidā no bankas – ja ir aktivizēti SMS paziņojumi par darījumi-em no kartes.
- Bankas klientu atbalsta dienestā – sazvanot to pa bankas norādīto vai uz kartes uzdrukāto tālruņa numuru.
Ievadiet bloķēto summu atbilstošā laukā un nospiediet pogu “APSTIPRINĀT”.
Ja ievadītā summa būs vienāda ar nejauši izvēlēto bloķēto summu, kartes verifikācija būs veiksmīga – maksājums tiks veikts. Ja verifikācija nebūs veiksmīga – maksājums tiks noraidīts, pasūtījums tiks atcelts.
Bloķētā naudas summa automātiski tiks atbrīvota.
2. Metode
Ievadiet kodu “Autorizēties” laukā.
Nospiediet “Apstiprināt” pogu.
Ja autorizācijas kods tiks ievadīts pareizi, rezervācija tiks veiksmīgi apmaksāta, ja nē, tad rezervācija tiks atcelta.
Autorizācijas kods ir norādīts:
- Tiešsaistes bankas sistēmā – pie pēdējiem darījumiem.
- Bankas klientu atbalsta dienestā (sazvanot to pa bankas norādīto vai uz kartes uzdrukāto tālruņa numuru).
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu