Ja Jūs esat veikuši “Tiešo maksājumu aviokompānijai” un tas ir ticis noraidīts ar iemeslu: “Kļūda. Nepietiek līdzekļu”, Jūs varat atkārtoti veikt maksājuma mēģinājumu. Papildiniet kartes kontu vai sazinieties ar banku, lai paaugstinātu limitus.
Lai veiktu atkārtotu maksājumu,
- Piesakieties “Mans konts” – “Aviobiļetes” – “Rezervācijas #” – “Labot pasūtījumu” – “Esmu papildinājis kartes kontu un vēlos samaksāt par rezervāciju”.
- Nospiediet “Esmu papildinājis kartes kontu”.
Lūdzu, ievērojiet! - Nospiežot “Apstiprinu”, Jūs apstiprināt, ka esat papildinājuši kartes kontu vai paaugstinājuši kartes limitus un piekrītat atkārtotam mēģinājumam veikt apmaksu.
- Aviokompānijām ir tiesības pēc saviem ieskatiem, pirms biļetes izdošanas, bez brīdinājuma aģentūrām vai klientam, mainīt biļetes cenu vai atcelt neapmaksātu rezervāciju. Tādējādi, pastāv iespēja, ka biļeti nebūs iespējams iegādāties par rezervācijas cenu. Aģentūra nav atbildīga par šādu aviokompāniju rīcību, jo darbojas tikai kā starpnieki. Ja nav iespējams izsniegt biļeti, mūsu Klientu atbalsta dienesta aģentiem sazināsies ar Jums.
- Ja kartes kontā ir pietiekošs līdzekļu apjoms, bet karte joprojām tiek noraidīta, lūdzu, pārbaudiet iespējamos transakcijas noraidīšanas iemeslus šajā saitē.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu