Jūsu bankas karte var tikt noraidīta vairāku iemeslu dēļ, piemēram:
- Nepareizi ievadīti dati – pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījuši visus kartes datus un atkārtojiet maksājumu.
- Nepietiekoši naudas līdzekļi – papildiniet kontu vai izmantojiet citu karti.
- Jūs mēģināt apmaksāt rezervāciju izmantojot karti, ko Tickets.lv neakceptē. Mēs pieņemam tikai Visa un MasterCard (ieskaitot Visa Electron un Maestro) kartes. Ja Jūs izmantojat citas sistēmas karti, diemžēl, maksājumu veikt nevarēs. Lūdzu, izvēlieties citu maksājuma veidu vai citu karti.
- Kartei ir bloķēti maksājumi internetā – sazinieties ar bankas klientu atbalsta dienestu, lai uzzinātu kā var aktivizēt maksājumus tiešsaistē.
- Maksājumu kartei ir maksājuma summas vai dienas limits – sazinieties ar bankas klientu atbalsta dienestu, lai uzzinātu kā atcelt vai paaugstināt limitus.
- Beidzies kartes derīguma termiņš – sazinieties ar bankas klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu jaunu karti.
- Pastāv iespēja, ka banka noteikusi minimālo naudas apjomu, kuram ir jābūt kontā – papildiniet kontu un atkārtojiet maksājumu.
- Pārtrūcis datu pārraides savienojums, pārtraukums interneta darbībā vai citas komunikācijas problēmas ar bankas sistēmu.
- Jūs izmantojat vecu interneta pārlūkprogrammas versiju (Internet Explorer 7 vai zemāku, Opera 9 vai zemāku) – atjaunojiet savu pārlūkprogrammu, veiciet sīkdatņu un sīkfailu tīrīšanu atjaunotajā pārlūkprogrammā, piesakieties sistēmā un atkārtojiet maksājumu.
- Jūs izmantojat mobilo datu pārraidi pieslēgumam internetam. Maksājumu apstrādes sistēmas var noraidīt pieslēgumus ar dinamisku IP adresi. Nomainiet pret statisku IP adresi un mēģiniet atkārtoti veikt maksājumu.
- Transakcija identificēta kā aizdomīga. Lai uzzinātu vairāk, uzklikšķiniet uz šīs saites.
Ja nevarat noskaidrot maksājuma atteikuma iemeslus, lūdzu, mēģiniet veikt maksājumu ar citu karti vai izmantojiet citu maksājuma veidu sadaļā
“Mans konts”.
Lūdzu, ievērojiet, ka biļetes apmaksu var veikt 12 stundu laikā pēc rezervācijas. Ja rezervācija netiek apmaksāta laikā, rezervācija tiek atcelta un biļete nonāk brīvā tirdzniecībā. Šādā gadījumā Jums ir jāveic jauna rezervācija un jāapmaksā biļetes.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu