Pērkot aviobiļeti, neviens nevar būt drošs par to, ka plāni neizmainīsies. It īpaši nepatīkami, ja braucienu ir nepieciešami atcelt neparedzēto apstākļu dēļ, kas ir saistīti ar veselību:
- pēkšņu slimību*/pasažiera nāvi;
- pēkšņu slimību/ģimenes locekļa nāvi**, kurš ceļo kopā ar pasažieri;
- pasažiera ģimenes locekļa nāvi.
Lai veikt biļetes pilno cenas atmaksu
*** un neapmaksāt pakalpojuma nodevu par atmaksu, izmantojiet pakalpojumu
«Atmaksas garantija slimības/nāves gadījumā».
Pakalpojums ir noformējams un apmaksājams pasūtījuma rezervēšanas laikā Tickets.lv vietnē. «Atmaksas garantija slimības/nāves gadījumā» attiecas uz visiem pasažieriem, kuri ir norādīti pasūtījumā.
Biļetes vērtība būs atmaksāta, ja pasažieris, norādītais pasūtījumā, vai viņa ģimenes loceklis, kurš ceļo ar viņu, nav stāvoklī veikt pārlidojumu slimības/nāves dēļ, kā arī pasažiera ģimenes locekļa nāves gadījumā. Lai izmantot pakalpojumu, pasažieram ir nepieciešams uzrādīt medicīnisko dokumentu, kas apstiprina slimības/nāves faktu. Par medicīnisko dokumenta prasījumiem lasiet zemāk.
Kā izmantot pakalpojumu?
- Noformēt iesniegumu uz atmaksu, izvēlējoties attiecīgo iemeslu (pasažiera slimība/nāve, ģimenes locekļa slimība/nāve). Pie iesnieguma obligāti pielikt medicīniskā dokumenta skan-kopiju, kas apliecina neiespējamību veikt pārlidojumu. Lasīt sīkāk: Atmaksas pieteikuma noformēšanas kārtība.
- Ja pasažieris veic biļetes atmaksu ģimenes locekļa slimības/nāves dēļ, ir jāuzrāda dokumenti, kuri apstiprina faktu par ģimenes attiecībām.
- Iesniegums ir jāsniedz ne vēlāk par 4 stundām pirms izlidošanas.
Ja pircējs vai pasažieris nav spējīgi patstāvīgi veikt atmaksu:
- Pasažiera slimības gadījumā — nepieciešami pielikt dokumenta skan-kopiju, kurš apstiprina radinieka tiesību uz naudas līdzekļu sanemšanu.
- Pasažiera nāves gadījumā — nepieciešami pielikt miršanas apliecības un dokumenta, kurš apstiprina radinieka tiesību uz naudas līdzekļu sanemšanu skan-kopijas.
- Ja pasažierim nav pieejas pie pircēja personālā kabineta «Mans konts», pieteikumu atmaksai un nepieciešamos dokumentus var atsūtīt uz e-pasta adresi: [email protected].
Pakalpojuma derīguma termiņš un citi noteikumi:
- Pakalpojums stājās spēkā no apmaksas momenta.
- Iesnieguma izskatīšanas termiņš ir atkarīgs no aviokompānijas.
- Naudas līdzekļu atmaksa Pircējam veicas saskaņā ar kopējiem Tickets.lv atmaksas noteikumiem.
Pardzēto vietnē noteikumu izpildīšanas gadījumā, jums būs atmaksāta pilna biļetes cena, ieskaitot Tickets.lv pakalpojuma nodevu (ja viņa pērkot bija ieskaitīta pasūtījuma cenā). Tickets.lv vietnes pakalpojuma nodeva par biļetes atgriešanu nav iekasējama.
* «Atmaksas garantija slimības/nāves gadījumā» attiecas uz pasažiera vai ar viņu ceļojošajiem ģimenes locekļiem slimību gadījumiem, kuriem ir apstiprinātas ar medicīnskajiem dokumentiem medicīniskās kontrindikācijas uz pārlidojumiem.
** Fiziskās personas ģimenes locekļi ir viņas vecāki un laulātā vai laulātās vecāki, viņas laulātais vai laulātā, kā fiziskās personas bērni, tā arī viņas laulātā vai laulātās, tajā skaitā viņu adoptētie bērni, aizbildņi, vecāmāte, vecaistēvs, miesīgie brāļi, māsas, mazdēli un citi apgādājamie, atzītie atbilstoši ar likumu.
***Uzmanību!
- Netiek atmaksātas bankas komisijas un maksājumu sistēmu uzcenojumi.
- Atmaksas summa tiek apreķināta pēc valūtas kursa atmaksas iesnieguma izveidošanas dienā.
Svarīgi! Pievērsiet uzmanību medicīnisko dokumentu pieprasījumiem!
Medicīnisko dokumentu pieprasījumi:
- Medicīniskajam dokumentam ir jābūt izdotam pirms izlidošanas.
- Skaidrs un lasāms medicīniskajā dokumentā šā dokumenta izdevējiestādes nosaukums.
- Šīs iestādes rekvizītu esamība.
- Medicīniskā dokumenta izdevējiestādes zīmoga esamība.
- Personas, kura izniegusi dokumentu, skaidri lasāms amats un uzvārds.
- Ja apliecinošos dokumentus ir izsniegusi iestāde ārpus Latvijas teritorijas, medicīniskajiem dokumentiem ir jāpievieno notariāli apliecināts tulkojums angļu valodā.
- Medicīniskajā dokumentā ir jābūt skaidri norādīti:
- pārbaudes datums;
- pārbaudes rezultāts;
- diagnoze;
- informācija par to, ka slimība izrādija sevi asā formā/radās nopietna trauma un tas traucē veikt ceļojumu.
Pakalpojums nav sniedzams šādos gadījumos:
- ja biļetes atgriešana būs veikta pēc citiem iemesliem, izņemot medicīniskos. Tādā gadījumā atmaksas summa ir aprēķināma pēc pārvadātāja tarifa noteikumiem neatkarīgi no apmaksātā pakalpojuma esamības;
- paredzēto vietnē pakalpojuma sniegšanas noteikumu neizpildījums;
- par slimību bija zināms pakalpojuma pirkšanas laikā;
- hroniska vai infekcijas slimība, kā arī psihisks traucējums, kuru simptomi radījās sešu mēnešu laikā no brauciena rezervēšanas datuma. Ja biļetes atgriešana bija noteikta ar šādiem simptomiem, nepieciešams diagnozes apstiprinājums ar ārstu speciālistu;
- aviofobijas simptomu izpausme (bailes no lidojuma);
- komplikācijas alkohola lietošanas rezultātā, citu apreibinošo vielu, miega zāles vai narkotisko vielu;
- iesnieguma sniegšana uz atgriešanu mazāk par 4 stundām līdz izlidojumam;
- komplikācijas sakarā ar pašārstēšanu vai kosmētisko ķirurģiju.
Vai raksts bija noderīgs?
Paldies par Jūsu atbildēm
Ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu